Nevíš už co zlepšit?

Získej zpětnou vazbu pro svůj web

PŘIDAT WEB ZDARMA Kritika webu maskot Kritika webu planeta
Založte nové téma pro kritiku svého webu. TIP: Do názvu tématu i do popisu dejte doménu webu. Ostatní pak snadno rozliší, čeho se kritika týká a získáte tak více hodnocení.
Ahoj,

po spadnutí webu chcigrafika.cz vyrábím alternativu. Budou to katalogy freelancerů z různých oborů.
Bude to zdarma, ale nechci to zbytečně odfláknout, tak se ptám na názory / připomínky.
V budoucnu k tomu přihodím diskuzní fóra per katalog a globální inzerci (Něco jako webtrh), aby to bylo celé pod jednou střechou.

Jsem programátor, ne grafik a budu za každý nápad vděčný :)

http://grafici.chcizakazku.cz

Děkuju!

_cat
tady.eu
Na čem to valí? Zdá se mi že dotaz do databáze a zpět na web je celkem pomalý.

Jinak mi vadí filtr, často chci vyklikat víc profesí a ten našeptávač je špatné řešení. takto se mi to zdá nepoužitelné jak tam toho bude ještě víc tak i neovladatelné. Jinak rozdělení na plátce neplátce je fajn, ale tohle by se dalo řešit taky jinak, třeba swich buttonem, apod. Ale je to otázka vkusu a kolik místa by to ušetřilo. :nerd:
Je to na testovacím serveru bez cache, tak odpovědi trvají 100 - 300ms, produkce bude rychlejší.

1) "Jinak mi vadí filtr, často chci vyklikat víc profesí a ten našeptávač je špatné řešení."
Obrázek
Je to select, který umí navíc našeptávat. Oborů lze vybírat libovolné množství. Asi to není vidět na první pohled?
Minimálně zavedu nápovědy k polím (otazník s tooltipem).

2) "rozdělení na plátce neplátce je fajn, ale tohle by se dalo řešit taky jinak"
Switch mě napadl taky, ale jsou potřeba 3 stavy (Neplátce / Plátce / Oboje-JeMuToJedno).
Už jsem udělal malej průzkum, jsou vyžadovány všechny 3 víceméně stejně. 3 stavovej switch je velmi nepřehlednej.

Každopádně musím pořešit bod 1. Napadá tě alternativa? Velký popup s výpisem a checkboxama?

Děkuju za tenhle web, super nápad.

webovw stranky nabizejici služby v oboru http://dr[…]