Nevíš už co zlepšit?

Získej zpětnou vazbu pro svůj web

  PŘIDAT WEB ZDARMA Kritika webu maskot Kritika webu planeta
Založte nové téma pro kritiku svého webu. TIP: Do názvu tématu i do popisu dejte doménu webu. Ostatní pak snadno rozliší, čeho se kritika týká a získáte tak více hodnocení.
Uživatelský avatar
od Kryštof T.
#486
VITALImedica Trade je novou spolecnosti na českém trhu v oblasti doplňku stravy pro aktivní životní styl - stranky http://www.vitalimedica.com jsou jakymsi informativní portálem, kde se muže jak uživatel vyrobku tak potenciální obchodni partner informovat o nabidce produktu spolecnosti a o účincích jednotlivych složek (část blog).
Jelikoz stranky nesestavoval "webista" tak Vas tímto prosíme o kritiku a doporučení jak tyto přezentacni stranky vylepšit a upravit aby byly vice user friendly..

Děkujeme
Uživatelský avatar
od Filip Novák
#487
Na vaší stránce jsem kompletně zmaten. Hned z úvodu nemám ani tušení co prodáváte, nebo o co jde. Je tam jedno nadnesené "heslo" a větvička. :indian: Chybí kontakty a sekci "O nás" bych dal na druhé místo, je důležitá.

Obrázek

S tou fotkou projektového vedoucího to nemyslíte vážně. :vamp:

Obrázek

Kliknutím na blog mizí základní menu. :-o

Obrázek

To chce více úprav, je vidět, že web dělal člověk bez marketingového vzdělání. :devil:
Uživatelský avatar
od Camillus
#488
Asi budu částečně opakovat, to co zde již zaznělo.

Na úvodní stránce nevidím logo. Na první dojem na mě web působí jako nedokončený. Název firmy na pozadí mi připomíná spíše popis, jehož význam mi uniká. Heslo pod názvem je díky pozadí nečitelné, dokud nezačnu rolovat.

Úvodní strana mi tedy zcela nic neříká. Nevím kde jsem a co zde najdu. Nevidím produkty.

A i když se rozhodnu zůstat a podívat se na produkty, tápu. Na úvodu stránky o produktu se musím prokousat textem o výrobku, u kterého neznám ani základní charakteristiku ani jej nevidím. K bodovému popisu a fotografii se dostanu až v polovině strany.

Mé doporučení. Hned v úvodu záživně a krátce popsat produkt. Ve dvou větách. Ukázat fotografii ( a to možná i produktu, ne jen lahvičky, ale to je jen drobný detail, který je vzhledem k ostatnímu nepodstatný) .

Podobné je to i na stránce "kde zakoupit". Prodejny vidím až jako předposlední. Jako zákazník jsem ale hledal ty adresy a ne informace o podpoře produktu, obchodních partnerech nebo obecné formulaci o cenové hladině. Právě poslední zmíněný text je navíc pro mě, jako uživatele bez zkušeností z Vaší firmou matoucí. Nevím, co si mám pod tím představit.

Přímo na úvodní stránce mi chybí rychlý kontakt.

Tým: Každý obrázek je jiný, nejsou nijak sladěny. Působí chaotický a ne profesionálně, jak bych od firmy, které svěřím své zdraví očekával.

Blog: Po kliknutí na tento odkaz se pocitově ocitám na jiné stránce. Nevidím menu a cestu zpět musím hledat.

Na začátek to asi k mému prvnímu dojmu bude stačit.
Uživatelský avatar
od Lukas Sousek
#504
kontakt - napiste nam - Tak to me dostalo, je tam nekolik policek ale chybi popisky kam patri co. Kam e-mail, kam tel. kontakt, atd atd.

Telefony - propojit na prokliknuti, kdyz funguje e-mail, musi i telefon

O nas
Krystof ma dve ruzne fotky, v prvni moment jsem si nebyl jisty jestli je to ta stejna osoba, to musi byt vzdy jasne. Prototoze na uvodni strane ma jinou fotku.

Stejne jako na uvodni strane to velke ,, vitejte,, a ,, co zde najdete,, uplne prebiji text ,,VITALImedica Trade je mladá česká společnost... .,,
Myslim ze je dulezite zvolit priority co ma navstevnika zaujmout.

Ty produkty - jste jen ciste informativni web s odkazy na prodejce? Nejak jsem nenasel ze by se u vas dalo neco objednat. Pokud ano ok, to by bylo v poradku.
Ale v katalogu produktu jsou ty jednotlive produkty prehnane velke, mam pomerne velky monitor a i tak mi jeden produkt zabere skoro celou jeho vysku.
Uživatelský avatar
od Filip Novák
#520
Kryštof T. píše:Dobrý den,

děkujeme za podněty k úpravám.
Trochu jsme to vyladili - dělá nám hodně problém grafická a část a ilustrace...
Mohu požádat o názor k: http://www.vitalimedica.com


Změna je to od minule výrazná, ale to jenom díky tomu, že minule to byla katastrofa.

1. logo a struktura menu je ok (blog bych možná dal až za "Kde zakoupit")
2. příliš dlouhá a absolutně zbytečná prodleva mezi obsahem a menu
3. uvítání na stránce vyhodit pryč, zadejte tam o čem, nebo proč stránka je (vyzdvihněte produkt, pokud je o něm)
4. kulaté rohy a ostré rohy jsou v tomto designu neslučitelné

Obrázek
Uživatelský avatar
od Kryštof T.
#521
upraveno, díky za podněty...měl by jste nějáké další tipy?
Máte nějáké doporučení jak vyřešit problematiku ´´neresponzivních´´ obrázku:
Uživatelský avatar
od Filip Novák
#522
Kryštof T. píše:upraveno, díky za podněty...měl by jste nějáké další tipy?
Máte nějáké doporučení jak vyřešit problematiku ´´neresponzivních´´ obrázku:


No :-) tipů by bylo hodně a mohli bychom o tom diskutovat stále. Jiná věc by byla, nechat si zpracovat kompletní studii a rovnou to na základě toho navrhnout i s kampaní a odkazovou inteligencí. Nicméně musím pochválit, že tak, jak to upravujete, to už jde správným směrem.

Zaměřil bych se na jednotnost ostatních stran: http://vitalimedica.com/produkty-pro-zd ... rni-vodik/
Stránka produktů vypadá úplně jinak než hlavní strana. Co se týče menu i designu. To není obvyklé ani rozumné. Někdy se hlavní strana liší, ale měl by být zachován jednotný styl. Problémem je, že nyní stránka nemá skoro žádný jednotný styl, hádám že ani logo nebylo zpracováno s logo manuálem. Na otázku jednotného stylu bych se zaměřil být Vámi, jako další.
Uživatelský avatar
od Camillus
#523
Kryštof T. píše:upraveno, díky za podněty...měl by jste nějáké další tipy?
Máte nějáké doporučení jak vyřešit problematiku ´´neresponzivních´´ obrázku:

,
Osobně bych řekl, že oproti původnímu vzhledu jde o jasné zlepšení. Hlavní strana teď zaujme. Vzhledově i barevně. Přesto bych si dovolil několik připomínek.

Logo: Je příliš v okraji. Název společnosti je nečitelný.

Blog: Líbí se mi mnohem víc, než původní. Zvážil bych ale, zda více nevyužít zvolené barevné ladění. Tedy zachovat jednotnou barenost mezi úvodní stránkou a ostatními stránkami. To asi platí pro většinu stránek.

Produkty: Líbí se mi krátký popis v úvodu. Je dobré, pokud se zákazník dozví hned základní informace. Ono červené pole, ve kterém popis je ale nijak nezapadá do celkového barevného ladění. Stránka by měla dle mého zůstat v odstínech modré a zelené. Také bych očekával, že pod krátkým představením uvidím fotografii. I když jde jen o fotografii, jako zákazník jsem rád, pokud vidím jak "to" vypadá.

Stránka "Kde zakoupit": Kam cílíte touto stránkou? Na další obchodní partnery nebo na koncového zákazníka? Nejasné popisy zůstaly. Abych věděl kde koupit musím znovu rolovat někam dolů. Myslím, že tady by bylo třeba si ujednotit, k čemu tato stránka je a co je primární.
Uživatelský avatar
od Camillus
#524
Obrázek

Až po odeslání jsem si všiml, že zde už je náhled, kde je logo umístěno správně. Takto se web zobrazuje v Safari. V ostatních prohlížečích je pozice dobrá.

webovw stranky nabizejici služby v oboru http://dr[…]

Stavebnice motokary

Vidím, že došlo k úpravě stránky. Celkem pěkné. Tu[…]

Web POD-PLOT.CZ

Chápu, je to tedy čistě B2B produkt. Pak bych to t[…]

www.sawuh.cz

Ok tak ať se zamyšlení podaří prosadit do praxe. […]

Free online test webu na SilaSEO.cz